تماس با ما: 09126100075 - 09123644845

کردزار نگین سبز غرب تهران

تاریخ انتشار: 1399/11/09

تعداد بازدید: 1817

کردزار شهریار


کردزار یکی از توابع شهرستان شهریار استان تهران می‌باشد.

بر اساس سرشماری مرکز ایران جمعیت این دهکده ویلایی بر اساس آخرین سرشماری مرکز ایران ۳٬۱۱۰ نفر (۸۱۵خانوار) می‌باشد که بیشتر آنان بومی نمی‌باشند.

کردزار را می‌توان یکی از این مناظق بسیار زیبا و سرسبز واقع در غرب استان تهران است که به همین دلیل می‌باشد که شورای عالی وزارت کشور در سال ۱۳۹۶ این منظقه را (نگین سبز استان تهران ) نامگذاری کرده اند.

کردزار در پیش از زمان انقلاب ایران در مالکیت یک ارباب با شهرت کردزار بوده و معنای لغوی آن پشمینه پوش میباشد . در نهایت این نام پس از تقسیم اراضی پس از انقلاب بر روی این منطقه مانده است.

 

این منطقه یکی از قدیمی‌ترین مناطق باغی در شهریار محسوب می‌شود و در فصل تابستان بازار میوه‌های تابستانی بسیار داغ و سرگرم کننده می‌باشد. . درختان کهنسال و قدیمی و محصولات کشاورزی موجود در این منطقه از جمله گوجه سبز ، هلو ، شلیل ، سیب ، گلابی ، گردو ، زرد آلو و… به آن جذابیت و زیبایی دو چندان بخشیده است.

دلیل اصلی سرسبزی و حاصلخیز بودن این منطقه خوش آب و هوا وجود منابع آب زیرزمینی بسیار می‌باشد.

 

چرا کردزار؟

به جرات می‌توان یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال بسیاری از افراد از این منطقه را موقعیت جغرافیایی و یا لوکیشن آن دانست. کردزار شهریار با دسترسی 5 دقیقه ای به اندیشه ، میدان ولیعصر شاهراه اساسی شهریار و چهار راه ملارد به عنوان یک منطقه محوری شناخته می‌شود. در واقع کردزار واقع شده در غرب شهرستان شهریار و 6 کیلومتری آن قرار دارد. کردزار از شمال به فاز یک اندیشه و جاده شهریار به سمت ملارد و از غرب به روستای کردامیر و از شرق به روستای ابراهیم اباد و از جنوب به شهر امیریه می‌رسد.

فاصله تا تهران نیز کمتر از نیم ساعت می‌باشد.


کردزار دارای باغ ویلاهای بسیار شیک و لوکس می‌باشد . این منطقه زیبا خوش منظره می‌باشد و به راحتی به آبهای سطحی دسترسی کامل دارد . ابتدای کردزار از خیابانهای مختلف تشکیل شده است . قسمت میانی این منطقه  تلفیقی از معماری زیبای بومی و بافت مسکونی جدید دارد و در قسمت انتهایی منطقه ویلا نشین قرار دارد.

 

چرا باید در کردزار باغ ویلا خریداری کنیم؟

همانطور که اشاره شد کردزار دارای فضایی فرح بخش و زیبا می‌باشد که بواسطه وجود طبیعتی زیبا و تقریبا بکر در غرب استان تهران از مزایای زیادی بهره مند می‌باشد . نوع ساختار مهندسی شده شهری و بهره مندی از امکانات لازم شهری خرید یک باغ ویلا در این منطقه یک سرمایه گذاری سودمند و بسیار کم خطر میباشد.

باغ ویلاهای بسیاز زیبا که هر نو سلیقه ای را در برمیگیرد و هر شخصی می‌تواند ویلایی بر اساس سلیقه خود بیابد . لازم به ذکر است ویلاهای این منطقه برای سکونت دائم مناسب می‌باشد. باغ ویلاهای این منطقه بسیار زیبا‌تر و با امکانات بیشتر نسبت به منظقه لواسانات می‌باشد ولی قیمت گذاری باغ ویلاها بسیار کمتر از لواسانات می‌باشد.

افراد مختلف آرزوهای مختلفی دارند و هر فرد مجموعه نیازهای خاص خود را دارد که انواع مختلفی از منازل می‌تواند متناسب با آن نیازها باشد. در حالی که برخی زندگی در یک آپارتمان را به دلیل مزایای خاصی که با آن همراه است ترجیح می‌دهند، برخی دیگر تجربه زندگی در یک ویلا را ترجیح می‌دهند. برخی دیگر نیز با توجه به تامین مالی می‌توانند از هر دو نوع این املاک بهره مند شوند. اما به صورت کلی زندگی در ویلا و همچنین سرمایه گذاری در منطقه ای مانند کردزار می‌تواند مزایای بسیاری برای شما داشته باشد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

با سکونت در هر یکار این باغ ویلاهای شیک سبک زندگی استایل زندگی هم به بهترین نحو تغییذ خواهد یافت.به آرزوهای خود که فکر کنیم اغلب ما به این مطلب فکرکردیم که یک ویلای شیک و زیبا داشته باشم با درختهای متنوع .کنار استخری زیبا بنشینیم و یک نوشیدنی بنوشیم لبخند بزنیم و به نهایت آرامش برسیم .این منطقه زیبا  ساعت‌ها آرامش و احساس راحتی و لذت از طبیعت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

لازم به ذکر است کردزار از امنیت بالایی برخوردار است . بیشتر مناطق کردزار دارای نگهبانی ۲۴ ساعته می‌باشد و همه ویلاها دارای سرایداری مجزا می‌باشد.

بدون هیچ اشتراکی در آب، برق، گاز و … که در آپارتمان‌ها مشاهده می‌شود می‌توانید از یک فضای کاملا اختصاصی در ویلای خود لذت ببرید و بدون نگرانی در مورد سایر همسایگان، استفاده از آب و سایر ملزومات را کنترل کنید.

 

محله ای کاملا مناسب برای زندگی

خوب است بدانید این منطقه دارای زمینهای قطعه بندی شده می‌باشد که می‌توانید بدون کوچکترین نگرانی از مشکلات قضایی باغ خریداری کرده و خودتان بعنوان کارفرما با سلیقه خودتان ویلایی بر اساس سبک و سیاق خوتان بسازید و لذت ببرید.

همانطور که اشاره شد هر نوع خریدی در این منطقه یک سرمایه گذاری بدون خطر می‌باشد که هر زمان اراده کنید بسیار بیشتر از سرمایه گذاری که کردید سود خواهید کرد. اگر ساده‌تر بیان کنیم سرمایه گذاری شما سرمایه گذاری مطمئن خواهد بود

 

اغلب ویلاها در این منطقه سرسبز با امکانات رفاهی عالی هستند و این امکان را فراهم می‌کنند تا ساعت‌ها لحظات مفرح و سرگرم کننده داشته باشید. استخرهای اختصاصی، مناطق اختصاصی در بازی و سرگرمی، استفاده از طبیعت بکر و دست نخورده و هوای بسیار دلپذیر می‌تواند لحظات فراموش نشدنی برای شما به ارمغان بیاورد. می‌توانید از نوشیدن یک فنجان قهوه در بالکن خود لذت ببرید.

با تمام مواردی که گفته شد باز هم باید به چند مورد اشاره کنیم . منطقه ای آرام ؛ با کلاس ؛ دارای تمام امکانات شهری ؛ سوپرمارکتها ؛ نزدیکی به تهران وکرج ؛ مناسب اقامت دائم ؛ امنیت فیزیکی و اخلاقی که حتی برای کودکان نیز مناسب می‌باشد؛بیشتر باغ ویلاها دارای فضای بازی می‌باشد؛ تمامی مناطق کردزار دارای سند تک برگ و نامه برائت جهاد کشاورزی دارد.

در موارد گفته شده فقط  چند مورد از مزیت‌های زندگی در ویلا است. نوع آزادی و انعطاف پذیری در حالی که در خانه ای مستقل زندگی می‌کنید با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. قبل از اینکه منطقه خاصی را برای سرمایه گذاری و خرید باغ ویلا مد نظر قرار دهید، گروه مشاورین متخصص املاک  بهار هرگونه مشاوره ای را بصورت رایگان در اختیار شما می‌گذارند و گستردگی فایلهای ما هرگونه سلیقه ای را در بر می‌گیرد.

به راحتی می‌توانید با استفاده از فیلتر منطقه در سایت املاک بهار باغ ویلای مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

با آروزی خوشحالی و خوشبختی برای همه شما